Zamknij

Zamów rozmowę
Zapytaj o produkt


Imię i nazwisko

Adres email

Telefon *

Wiadomość

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zamów rozmowę

OC obowiązkowe zarządcy nieruchomości

OPIS

Dla kogo

Obowiązkowe ubezpieczenie OC dla zarządców nieruchomości w PZU skierowane jest do przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami. Ubezpieczenie jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 31 grudnia 2013 r.

Zalety:

  • Najniższa cena – już od 331 zł za rok!
  • Rabaty do 35%
    Zniżki dla rozpoczynających działalność, stowarzyszonych, za kontynuację oraz bezszkodowość.
  • Szeroki wybór sum gwarancyjnych
    Dostępne jest 9 wariantów – od 50 tys. do 1,5 mln euro.
  • Gwarancja wypłaty odszkodowania
    PZU rezygnuje z prawa do regresu, w przypadku szkody, która nastąpiła na skutek rażącego niedbalstwa ubezpieczonego Dowiedz się więcej o regresie>
  • Minimum formalności
    Całość procedury odbywa się przez internet. Jedyny dokument wymagany do wystawienia polisy to wniosek ubezpieczeniowy. Polisę wysyłamy pod wskazany we wniosku adres.
  • Spełnienie obowiązku ubezpieczenia
    Zgodny z rozporządzeniem Ministra Finansów i ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  • Ratalny schemat płatności
    Składkę można zapłacić w 2 lub 4 ratach.
  • Wiarygodny ubezpieczyciel – PZU SA

Oferta specjalna: dla Klientów, którzy prowadzą zarówno działalność zarządcy nieruchomości jak i pośrednika lub rzeczoznawcy majątkowego, przygotowaliśmy 10% zniżki na każdą kolejną polisę wykupioną w iExpert.pl.

OBLICZ SKŁADKĘ

 

JAK KUPIĆ?

 

Jak przystąpić do ubezpieczenia – krok po kroku:

Jeśli masz pytania nasz doradca pomoże dobrać odpowiedni zakres ubezpieczenia
Lidia Ciepińska
kom. 502 913 541
tel.: 22 646 42 42
e-mail: lidia.ciepinska@iexpert.pl

KROK 1 – wypełnij wniosek

Oblicz składkę, następnie zarejestruj się w systemie transakcyjnym iExpert i wypełnij wniosek online.

KROK 2 – wysłanie polisy
Po zarejestrowaniu wniosku, wystawiamy polisę i wysyłamy ją pocztą.

KROK 3 – opłać składkę
Składkę należy wpłacić najpóźniej do 10 dni od daty wystawienia polisy.
Konto do zapłaty składki:

Alior Bank  40 2490 0005 0000 4600 2196 6908

iExpert.pl SA
Al. Jerozolimskie 99 lok. 32
02-001 Warszawa

KROK 4 – odeślij dokumenty
Po otrzymaniu polisy, podpisaną polisę należy odesłać do nas.

Początek ubezpieczenia

Ubezpieczenie obowiązuje najwcześniej od następnego dnia po złożeniu wniosku lub od późniejszej daty wybranej przez Ubezpieczonego.

ZAKRES?

 

Zakres i przedmiot ubezpieczenia

  • Przedmiot i zakres ubezpieczenia określa rozporządzenie Ministra Finansów  z 13 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. nr 0, poz. 1616).
    Ubezpieczeniem OC jest objęta odpowiedzialność cywilna zarządcy nieruchomości za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego, w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej, w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomością.
  • W przypadku gdy zarządca nieruchomości wykonuje czynności zarządzania przy pomocy innych osób, działających pod jego nadzorem, ubezpieczeniem OC jest objęta również odpowiedzialność cywilna tego zarządcy za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem tych osób.
  • Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa ww. rozporządzenie Ministra Finansów i wynosi 50.000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia i wszystkich zdarzeń w okresie ubezpieczenia.

 

DO POBRANIA

Rozporządzenie Ministra Finansów

Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń:
Lidia Machalska
Kom: 502 913 541
Tel: 22 100 26 20